© 2018 by The Event Boutique. Cluj-Napoca

  • Facebook - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • insta icon
  • The Event Boutique

Idei de Jocuri pentru Petrecerea Miresei (Bridal Shower)


Petrecerea Miresei sau Bridal Shower-ul este un eveniment relaxat organizat de prietenele ei, cu jocuri, la care viitoarea mireasă este sărbătorită de femeile din viața ei. Pentru mai multe detalii despre bridal shower și bachelorette party puteți citi și articolul destinat subiectului. Jocurile de la această petrecere pot fi mai tradiționale sau mai inedite. Pentru fiecare se va alege un câștigător (sau mai mulți). Iar pentru fiecare categorie se vor pregăti premii (mici atenții simbolice) – ideal ar fi să pregătiți mai multe decât va fi nevoie, pentru orice eventualitate. Pentru unele dintre jocuri va fi nevoie de recuzită precum creioane sau pixuri, hârtie, cartonașe, bilețele, printuri cu diferite întrebări, fraze, liste și cerințe, palete (sau cartonașe) cu numele mirilor, etichete cu numele invitatelor (în cazul în care nu se cunoaște toată lumea deja), cronometru sau clepsidră, sau altele, personalizate după tema aleasă. Depinde de organizatori de cât de elaborate doresc să fie activitățile. Jocurile și activitățile se vor alege în funcție de preferințele miresei (păstrând secretul organizării), înclinațiile persoanelor care vor participa la petrecere, personalitatea organizatorilor, tema evenimentului și posibilități. Aici sunt câteva idei de jocuri pe care le puteți folosi.*

Sfaturi (cartonașe cu întrebări pe care invitatele să scrie sfaturi pentru viitoare mireasă – de exemplu: „care e cel mai romantic mod în care ne putem sărbători aniversările?”). Poezie despre miri pe o foaie de hârtie cu primul vers început, fiecare invitată citește versul precedent, îndoaie foaia pentru a-l ascunde și scrie versul propriu pentru a completa poezia, la sfârșit toată lumea se amuză (sau se emoționează) de rezultatul final. A-Z invitatele primesc câte o foaie cu literele de la a-z, prima care scrie ceva legat de nuntă începând cu fiecare literă din alfabet câștigă. Mimă cu filme, muzică și lucruri legate de nuntă (sau desen cronometrat – e cu atât mai amuzant cu cât participantele se pricep mai puțin la desenat). Tradiții și superstiții de nuntă – invitatele primesc foi cu două coloane: tradiții legate de nuntă și explicațiile lor amestecate și trebuie să găsească asocierile corecte cât mai repede ca să câștige. Începutul și sfârșitul – se scriu jumătăți de fraze legate de căsătorie pe bilețele, se împart în 2 boluri (începutul frazei și sfârșitul frazei), fiecare invitată va extrage câte un bilețel din fiecare bol și va citi fraza întreagă – cel mai probabil aceasta nu se va potrivi și va stârni râsetele celorlalte participante. Ce se ascunde în poșetă? invitatele primesc câte o foaie cu liste cu obiecte care se găsesc deobicei în poșete, sau mai neobișnuite, cu puncte alocate fiecărei categorii, toate invitatele vor verifica ce au în poșete și vor aduna punctele, cine are mai multe puncte câștigă (e și o bună modalitate de a cunoaște invitatele).

Împachetarea – ce credeți că va împacheta mireasa în bagajul pentru luna de miere? cine scrie mai multe răspunsuri potrivite cu ale miresei câștigă. Citate din mireasă și din mire, iar invitații trebuie să ghicească cine, dintre cei doi, a zis acel lucru, cea care nimerește cele mai multe răspunsuri corecte câștigă. Cine cunoaște mai bine mirii?/Cine cunoaște mai bine mireasa? cu întrebări (precum „câți copii își doresc mirii?”, „ce super-erou ar fi mirele?”, „care e mărimea la pantofii miresei?”) care să fie răspunse de mire (în prealabil), de mireasă (la fața locului) și de invitate, urmând să câștige cea care a nimerit mai multe răspunsuri potrivite cu ale miresei. Găsește cuvintele dintr-o listă de litere amestecate, invitatele trebuie să găsească cuvintele care au legătură cu nunta, cine le gășește pe toate câștigă.

*Toate aceste jocuri sunt disponibile gratuit, în format .pdf gata de print, pentru clienții The Event Boutique.

Aflați mai multe din articolul despre datoriile Domnișoarei de Onoare


#sfaturi #planificare #nunta #eveniment