Cu cât timp înainte de data evenimentului trebuie făcută comanda?
Pentru nunți (sau alte evenimente de scară mai mare) este necesar un interval de minim 3 luni pentru un design personalizat.
Comanda ar trebui plasată cu 12 – 6 luni înainte pentru o bună planificare a evenimentului.
În cazul aniversărilor (sau alte evenimente de scară mai redusă) este indicată o durată de 1 lună înainte de data stabilită.

Care e diferenta dintre consultanţă, coordonare, planificare, organizare şi design de evenimente?

Consulanţa presupune ghidajul clientului.

Coordonarea constituie supravegherea bunul mers al evenimentului în ziua respectivă.
Planificarea e programarea acţiunilor necesare pentru reuşita evenimentului.

Organizarea e punerea în acţiune a planurilor.

Designul de eveniment (a nu se confunda cu graphic designul de elemente tipografice) reprezintă stabilirea tuturor detaliilor care crează atmosfera evenimentului.
Astfel, la The Event Boutique veti avea parte de servicii de consultanţă, design (grafic şi al evenimentului) şi planificare.

Care e metoda de plată? Cum se stabilește prețul?
Prețul e stabilit în funcție de nivelul de personalizare al produselor pentru fiecare client în parte
 (design + materiale + manopera).
Intervalul de efectuare al plăților va fi stabilit de comun acord împreună cu clientul.
Plata poate fi efectuată în numerar sau prin transfer bancar.

De ce aș alege The Event Boutique în locul unei firme de organizare de evenimente?
The Event Boutique vine cu un aer proaspăt în acest domeniu, cu idei noi, moderne,
 cu elemente ultra-personalizate după preferințele clientului. The Event Boutique aduce metode unice de abordare a planificării unei nunți și vine în întâmpinarea anticipată a nevoilor clienților cu Dosarul de Planificare,  în care se găsesc răspunsurile la toate întrebările legate de organizare.
Ședințele de consultanță merg mână-n-mână cu dosarul și vin în explicarea
și completarea acestuia. Cu ajutorul  acestora organizarea va părea floare la ureche!
Designerul va fi alături de voi la fiecare pas și vă va ajuta să faceți fiecare alegere.
Veți lua parte la organizare, cu un minim de implicare obținând maxim de rezultate, iar acesta va fi un motiv de mândrie!
Planificarea evenimentului cu The Event Boutique este o experiență inedită,
din care veți rămâne cu beneficii și pentru viitor.

Cum sunt tratate comenzile din alte localilăți?
Prioritate au comenzile din Cluj –Napoca.
Comunicarea se face prin e-mail, telefon, sau conferință video.
Costul transportului produselor vor fi suportate de client. Unele elemente pot necesita un minim de asamblare la destinație (sunt trimise pliate în așa fel încât să nu fie deteriorate prin transport). Vor fi trimise și indicații clare pentru asamblarea corectă.

 Pentru ce persoane sunt potrivite aceste servicii?
Oferta The Event Boutique e potrivită pentru persoane care doresc evenimente inedite, care sunt dispuse să se implice în organizarea lor, dar au nevoie de un ghidaj clar în acest sens,  de sfaturi, propuneri, idei creative.
Persoane care își doresc elemente de graphic design pentru evenimente speciale. Cei care vor ceva unic, personalizat special pentru ei.

Cum vor fi tratate comenzile mari plasate la intervale mai mici de 3 luni?
Acestea vor fi considerate ca integrându-se în regimul de urgență și vor fi taxate ca atare, invers proporțional cu intervalul de timp rămas până la eveniment.

Ce înseamnă personalizare în cazul evenimentelor?
Personalizare înseamnă un design unic al elementelor comandate, inspirat de client și realizat  în mod special pentru fiecare  în parte.
În cazul consultanței pentru organizarea evenimentului, înseamnă idei noi, propuneri pentru o temă care să reflecte preferințele clientului,

sfaturi și sugestii ce țin de estetică dar și de organizarea practică.

În ce constă Consultanța? La ce ajută Dosarul de Planificare pentru eveniment?
Dosarul ajută la întreagă planificare și organizare a evenimentului, cu toate detaliile.
Dar conține și informații care vă pot ajuta pe tot parcursul vieții.

Consultanța constă în explicații și completări la fiecare capitol al dosarului.  (Pentru mai multe detalii vizitați secțiunea ”Dosar”)

© 2018 by The Event Boutique. Cluj-Napoca

  • Facebook - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • insta icon